اخذ ویزای کشورها باعث می شود که شما مجوز رسمی لازم برای ورود به این کشورهای خارجی به صورت قانونی را داشته باشید. ویزا غالبا در گذرنامه فرد دارنده مهر می شود. هر یک از کشورهای مختلف جهان شرایط و مدارک متفاوتی را برای اخذ ویزا تعریف کرده اند. برای کسب اطلاعات سودمند در مورد موضوع اخذ ویزا جهت سفر به کشورهای خارجی مختلف

انواع مختلف ویزا

انواع مختلف ویزا

در مورد اخذ ویزای کشورها توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ویزا، بسته به هدف شما از مهاجرت یا سفر به خارج، وجود دارند. این انواع شامل ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای ترانزیت می شوند. جهت اخذ هریک از این ویزاها نیاز به داشتن شرایط خاصی دارید. به عنوان مثال جهت دریافت ویزای تحصیلی باید نامه پذیرش دانشگاه محل تحصیل در خارج از کشور را داشته باشید. ویزاهای تحصیلی در دو نوع کوتاه مدت زیر یک سال و بلند مدت بیش از یک سال صادر می شوند. داشتن تمکن مالی جهت پوشش هزینه های زندگی در خارج از کشور شرط دیگر اخذ ویزای تحصیلی است.

اخذ ویزای کشورها به منظور گردشگری

اخذ ویزای کشورها به منظور گردشگری و بدون هدف مهاجرت به شما اجازه می دهد که به صورت موقت به آن کشور سفر کنید. در حالی که ویزاهای مهاجرتی اجازه اقامت دائم شما در کشورهای خارجی را ارائه می کنند. ویزای توریستی یا گردشگری غیر مهاجران اغلب مدت زمان محدودی دارد. به عنوان مثال ویزای شنگن اجازه سفر خارجی شما به مدت محدود 90 روز را فراهم می کند.

برای اخذ ویزای کشورهای مختلف چه باید کرد؟

برای اخذ ویزای یک کشور بایستی اقدام به یافتن وب سایت رسمی مهاجرت دولتی آن کشور نمایید. پس از پیدا کردن این وب سایت تمامی اطلاعات ارائه شده همچون شرایط درخواست ویزا را مطالعه و فرم درخواست ویزای مدنظر خود را پر کنید. در مورد برخی کشورها این فرم امکان ارسال الکترونیکی دارد اما برخی دیگر خواستار ارسال فرم از طریق پست هستند.

20-Worlds-Most-Expensive-Cities-to-Buy-a-Property-Luxury-Real-Estate-Luxury-Neighborhoods-The-Most-Expensive-Homes-15-Luxembourg-Luxembourg

ویزای لهستان

لهستان کشوری واقع در مرکز اروپا و عضو حوزه شینگن است و برای سفر به آن می بایست ویزای لهستان دریافت کنید. مهمترین همسایگان لهستان کشور آلمان، جمهوری چک،…..

Vernazza-Cinque-Terre-Italy-_80

ویزای کانادا

از آنجایی که عده زیادی از مردم در سرتاسر جهان نسبت به سفر به کانادا تمایل زیادی دارند، این کشور نیز قوانین محکمی در جهت انجام امور مربوط به مهارجرت و سفر به کانادا وضع کرده است…..

Vernazza-Cinque-Terre-Italy-_80

ویزای کشورهای شنگن

ویزای  دیپلماتیک به افرادی ارائه می شود که برای مراسم های رسمی و دولتی و جلسات مربوط به سران دولت به یک کشور دیگر می روند.

Best-Ice-Caves-in-the-World

ویزای ایتالیا

ویزای ایتالیا، محبوب ترین ویزای کشور‌های شینگن در بین ایرانیان می‌باشد. برای گرفتن ویزای ایتالیا فقط و فقط تمکن مالی و گردش حساب لازم است. اشتباه رایجی که بین متقاضیان ویزای ایتالیا و حتی کارگزاران ویزای این کشور وجود دارد این است که….

images

ویزای چین

چین کشوریست تاریخی در قاره آسیا که پایتخت آن پکن بوده و برای ورود نیاز به ویزای چین دارد. شهر پکن به دلیل داشتن بناهای تاریخی و تاریخچه معروف و باستانی‌اش، از مقاصد اصلی گردشگران خارجی به شمار می رود.

images

ویزای کشورهای عربی

ویزای  دیپلماتیک به افرادی ارائه می شود که برای مراسم های رسمی و دولتی و جلسات مربوط به سران دولت به یک کشور دیگر می روند.

“The days of intimidating & confusing insurance companies are finally over!”