ت شرکت در خارج

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ثبت شرکت در خارج اغلب به منظور سرمایه‌گذاری در آن کشور انجام می‌شود. برای ثبت شرکت در خارج، باید مراحل زیر را طی کنید:

1. پیدا کردن یک وکیل یا مشاور حقوقی در کشور مقصد:

برای ثبت شرکت در خارج، بهتر است با یک وکیل یا مشاور حقوقی در کشور مقصد تماس بگیرید تا در مورد قوانین و مقررات مربوط به ثبت شرکت در آن کشور مشاوره بگیرید.

2. انتخاب نوع شرکت:

باید نوع شرکتی که قصد تاسیس آن را دارید، تعیین کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

1. جمع آوری مدارک:

برای ثبت شرکت در خارج، باید مدارکی مانند اسناد شناسایی، جواز کسب، مجوزهای لازم، گواهی حساب بانکی و …. را جمع آوری نمایید.

2. ثبت شرکت:

پس از انجام مراحل فوق، می‌توانید به ثبت شرکت بپردازید. مراحل ثبت شرکت در هر کشور متفاوت است و شامل پرداخت هزینه‌های مربوطه، ارائه مدارک و انجام فرآیند ثبت شرکت در دفتر مربوطه می‌شود.

مزایای ثبت شرکت در خارج:

ثبت شرکت در خارج مزایای زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دسترسی به بازارهای جدید: با تاسیس شرکت در خارج، می‌توانید به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنید و به فروش محصولات یا خدمات خود در بازار جهانی بپردازید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

۲. کاهش هزینه‌ها: برخی کشورها به دلیل داشتن سیستم مالی و مالیاتی متعادل، هزینه‌های تاسیس و توسعه کسب‌وکار را کاهش می‌دهند. از همین رو ثبت شرکت در آنها سود خوبی به همراه دارد.

۳. پویایی اقتصادی: شرکت در بازارهای بین‌المللی، می‌تواند به کاهش وابستگی به بازار داخلی کمک کند و باعث رشد و پویایی اقتصادی شود.

۴. مالیات: ثبت شرکت در کشورهایی با قوانین مالیاتی مناسب، می‌تواند به کاهش مالیات‌های پرداختی توسط شرکت کمک کند و بازده سرمایه‌گذاری را افزایش دهد.

۵. افزایش اعتبار: ثبت شرکت در خارج می‌تواند به افزایش اعتبار بین‌المللی برای موسسه شما منجر شود.

ثبت شرکت در آلمان

در آلمان، هیچ‌گونه تبعیضی ازنظر مالیات یا ثبت شرکت بین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد. علاوه‌بر این، هزینه مالیات و نیروی کار در آلمان، در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، کمتر است.

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا یکی از راه‌های سرمایه‌‌گذاری و مهاجرت به این کشور است. اگر در کشور خود کسب و کاری دارید و مالکیت و مدیریت آن را بر عهده دارید، می‌توانید برای انتقال بیزینس خود به کانادا اقدام کنید و از این طریق ویزای کار بگیرید.

ثبت شرکت در اتریش

برای مهاجرت به کشورهای اروپایی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها سرمایه گذاری است. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در اتریش که خود باعث دریافت مجوز کار و اقامت در اتحادیه اروپا می‌شود، ثبت شرکت است.

ثبت شرکت در سوییس

ثبت شرکت در سوئیس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در خارج است، زیرا این کشور یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورها است و ازنظر کیفیت زندگی، ثبات اقتصادی، سواد، تحقیق و توسعه رتبه بالایی در جهان دارد. 

ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان به‌معنی ایجاد یک موسسه حقوقی در این کشور است. فرآیند ثبت شرکت توسط وزارت تجارت و صنایع عمان تنظیم و نظارت می‌شود. این موضوع شامل مراحلی برای تشکیل و ثبت یک شرکت موردنظر است. 

ثبت شرکت در ترکیه

 اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع بومی و صنعتی است که به وسعت این حوزه‌ها افزوده می‌شود، سازمان اطلاعاتی آمریکا، ترکیه را جزو کشورهای توسعه یافته دسته‌بندی کرده است و در آخرین رتبه‌بندی‌ها ترکیه جزو ۲۰ کشور برتر صنعتی شناخته شده است.

“The days of intimidating & confusing insurance companies are finally over!”