سفر به خارج از کشور، مستلزم برنامه ریزی دقیق و رعایت قوانین مربوطه می باشد. به عنوان مثال یک مسافر، پیش از انجام سفر خود باید به دریافت ویزا و تهیه بلیت و رزرو اقامتگاه بپردازد. هر چه آمادگی مسافر برای اجرای سفر خارجی بیشتر باشد، احتمال بروز مشکل کمتر شده و در نتیجه اضطراب فرد نیز کاهش خواهد یافت.

پیش از هر کاری، مسافران سفرهای خارجی ابتدا باید به گرفتن پاسپورت بپردازند. از آدرس سفارت کشور ایران در کشور مقصد اطلاع داشته باشند و پیش از رفتن، نرخ ارز مقصد را در نظر بگیرند. اطلاع از کشور مقصد تا حدود زیادی می تواند در ایجاد راحتی بیشتر برای مسافران موثر باشد. به عنوان مثال مسافران می بایست از نحوه برداشت پول از بانک سایر کشورها و تبدیل ارز اطلاعات کافی داشته باشند.

 

پ.درخواست‌های ویزا معمولاً توسط سفارت یا کنسولگری کشوری که می‌خواهید به آن سفر کنید بررسی می‌شود. زمان‌های پردازش متفاوت است، اما می‌تواند چندین هفته یا حتی ماه‌ها طول بکشد، بنابراین مهم است که قبل از تاریخ‌های سفر برنامه‌ریزی شده خود درخواست دهید.

Cruise-trip

سفر به ترکیه

ترکیه! اسمی که فقط با شنیدنش دلتان می‌خواهید بروید و چمدان را ببندید! سرزمین تاریخی عثمانی‌ها، سواحل درخشان مدیترانه، محله‌های رنگارنگ، باقلواها و کافه‌های لذیذ… قرار است کشف ترکیه را به شیرین‌ترین تجربه عمرتان تبدیل کنیم، پس با ما همراه باشید.

road-trip

سفر به سوییس

سفر به سوئیس به عنوان یکی از گران‌ترین کشورهای حوزه شینگن و قاره اروپا، جزو گزینه‌های بسیار جذابی است که معمولا بخاطر عدم توانایی در مدیریت هزینه‌های سفر توسط گردشگران ایرانی کنار گذاشته می‌شود. اما” هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی‌حکمت نیست”.

road-trip

سفر به مصر

این کشور از لحاظ قدمت و تاریخ بسیار کهن است و فرهنگ و تاریخ باستانی بسیار غنی دارد. قدمت تمدن های انسانی در کشور مصر به تقریبا ۶ تا ۷ هزار سال پیش برمیگردد. کشور مصر به داشتن باستانی ترین و  مرموزترین سازه های باستانی به دست بشر معروف است 

switzerland

سفر به ایتالیا

غذاهای عالی، چشم‌اندازهای روستایی فوق‌العاده، تاریخچه‌ای غنی و هزاران عامل دیگر دست به دست هم داده‌اند تا ایتالیا، یکی از محبوب‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگران باشد. هر بار که به ایتالیا سفر کنید، مسحور زیبایی‌های طبیعی و معماری خارق‌العاده‌ این کشور می‌شوید

Adventure-travel-1

سفر به کانادا

کانادا کشور جنگل‌های بارانی، پارک‌های کوهستانی و آسمان ‌همیشه آبی است. البته که نمی‌توان از یخ و یخبندان کانادا که دلیل محبوبیت این کشور برای دوستداران هاکی روی یخ است هم غافل شد.حضور مهاجرانی با قومیت‌های مختلف در این کشور ….

Adventure-travel-1

سفر به اسپانیا

کشوری که زمان در آن کند می‌شود. سرزمین مردمانی که شامشان را دیروقت می خورند، از چُرت‌ ظهرگاهی نمی‌گذرند، فوتبال را می‌پرستند و به خونگرمی و شادابی معروفند. سواحل آفتابی مدیترانه‌، رقص اصیل فلامنکو، غذاهای فوق‌العاده لذیذ و بناهای خیره‌کننده…

“The days of intimidating & confusing insurance companies are finally over!”