جاب آفر ایتالیا

World's Fastest

ویزای شغلی ایتالیا

اتباع خارجی که می‌خواهند به ایتالیا نقل مکان کرده و در آنجا شغلی پیدا کنند باید پروسه مشخص و از پیش تعیین شده‌ای را دنبال کنند. شهروندان غیر اتحادیه اروپا، قبل از اینکه بتوانند برای ویزای کار ایتالیا درخواست دهند، باید قبلاً در ایتالیا شغل پیدا کنند. برای اتباع غیراتحادیه اروپا، دریافت مجوز برای زندگی و کار در ایتالیا شامل یک فرآیند سه قسمتی است:

  • اولین قدم پیدا کردن یک کارفرمای ایتالیایی است که حاضر باشد شما را استخدام کند و برای اجازه کار شما درخواست دهد (آنها باید برای مجوز کار شما در ایتالیا درخواست دهند). فقط پس از اینکه کارفرما مجوز کار شما را دریافت کرد و آن را برای شما ارسال کرد، شما باید:
  • برای ویزای کار ایتالیا در سفارت ایتالیا واقع در تهران درخواست دهید. اگر موفق به دریافت ویزای کار ایتالیا شدید، تنها در این صورت می توانید:
  • وارد ایتالیا شده و برای اقامت و کار قانونی در این کشور درخواست دهید.

It is a long established

نحوه گرفتن جاب آفر ایتالیا از طریق سایت‌های کاریابی

بیشتر افراد با کمک سایت‌های کاریابی شغل خود را پیدا کرده و از طریق جاب آفر به کشور مدنظر خود مهاجرت می‌کنند. ایتالیا هم از این امر مستثنا نبوده و کاربران می‌توانند با استفاده از سایت‌های کاریابی، با کارفرمایان ایتالیایی ارتباط گرفته و جاب آفر دریافت کنند. در واقع ایتالیا جایی است که می‌توانید میلیون‌ها شغل را به‌صورت آنلاین جستجو کنید و از آن میان می‌توانید شغل موردعلاقه خود را پیدا کنید. در ادامه لیستی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌‌ها برای خود کاری در ایتالیا پیدا کنید آمده است.  برخی از این وب‌سایت‌ها به زبان ایتالیایی و برخی از آن‌ها نیز به زبان انگلیسی هستند.

Ti Consiglio: می‌توان گفت که این سایت محبوب‌ترین سایت برای جویندگان کار است. هر روز به آن سر بزنید، تمام پیشنهادات شغلی شرکت‌های بزرگ، مسابقات عمومی، اطلاعات و اخبار را خواهید دید.

Infojobs: این سایت یکی دیگر از سایت‌های محبوب استخدام در ایتالیا است. تعداد زیادی شغل و نمونه رزومه در این سایت در دسترس شما است. شما می‌توانید در میان هزاران پیشنهاد شغلی برای شغل مناسب خود جستجو کنید.

jooble Italy: یکی از بهترین سایت‌های کاریابی در ایتالیا است. می‌توانید همه پیشنهادهای شغلی را از سراسر وب در یک جستجو در Google پیدا کنید.

Jobrapido: همه پیشنهادات شغلی جدید را با هم می‌توان در این سایت پیدا کرد.

subito lavoro: یک سرویس تازه راه‌اندازی شده است که به شما امکان می‌دهد شغل پیدا کنید. همچنین در این سایت امکان خرید آنلاین نیز فراهم است.

kijiji: این سایت آگهی شما را به صورت رایگان منتشر می‌کند و در ایتالیا بسیار محبوب است. درعین حال که شما می‌توانید در این سایت شغل پیدا کنید، همچنین می‌توانید ماشین‌های دست دوم، موتور سیکلت، خانه، خدمات، مبلمان، لوازم الکترونیکی و لباس پیدا کنید.

Coldiretti: این سایت مشاغل موجود در حیطه کشاورزی را پوشش می‌دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *