جمع اوری مدارک

متن سربرگ خود را وارد کنید

مراحل تحویل و جمع آوری مدارک برای مهاجرت: 

تحویل و جمع آوری مدارک برای مهاجرت جز سخت ترین و حساسترین اقدامات در راه مهاجرت می باشد. هر نوع مهاجرت مدارک و اقدامات خاص خود را می طلبد. برای اینکه بتوانید تمامی این مراحل را به سرعت و به راحتی انجام دهید بهتر است که از موسسات حرفه ای در این خصوص کمک بگیرید.



 

تاثیر نوع مهاجرت بر اقدامات تحویل و جمع آوری مدارک برای مهاجرت:

تحویل و جمع آوری مدارک برای مهاجرت در انواع مختلف مهاجرت متفاوت است. در این بخش به مدارک لازم جهت انواع مهاجرت خواهیم پرداخت:

1.     مهاجرت تحصیلی: اولین مرحله برای این نوع مهاجرت مکاتبه با دانشگاه های مورد نظر و گرفتن پذیرش یا اکسپت می باشد. در مراحل بعدی گرفتن مدرک زبان معتبر مورد نظر آن کشور و دانشگاه، دعوت نامه از دانشگاه و استاد راهنما پذیرش شده، ترجمه مدارک دانشگاهی، ارائه مدارک تحصیلی که این مدارک بر اساس نوع رشته متفاوت است، ارائه مدرک تمکن مالی برای دانشگاه هایی که نیاز به پرداخت شهریه دارند.

2.     مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: این نوع مهاجرت تقریبا در تمام کشور های مهاجر پذیر وجود دارد. مدارک عمومی که برای این نوع مهاجرت در سفارت ها دریافت می شود عبارت است از: پاسپورت معتبر که البته برای تمامی انواع مهاجرت ها لازم است، ترجمه و اصل گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامتی که باید  توسط پزشک معتمد و معرفی شده توسط سفارت صادر شده است، ترجمه سند و اسناد ملکی موجود در کشور، ارائه یک مدرک که تمکن مالی فرد را در 4 سال اخیر تایید نماید مانند:  گردش حساب. جواز کسب و یا ارائه سهام شرکت هایی که فرد در آنها سهامدار می باشد.

 

نکته:

تحویل و جمع آوری مدارک برای مهاجرت در مدل ایجاد شغل و کارآفرینی بسیار شبیه به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. ولی در نوع ازدواج و به دنیا آوردن بچه موضوع کلا متفاوت خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *