مهاجرت به امریکا

مهاجرت به امریکا

 

کشور آمریکا به عنوان مهم ترین مقصد مهاجرت خیلی از مردم در سراسر جهان بوده است. همچنین به خاطر جای دادن بهترین و شناخته ترین دانشگاه ها خیلی ها به دنبال مهاجرت تحصیلی هستند. در چند سال گذشته مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان کار بسیار دشواری شده است ولی خیلی ها این شرایط سخت را به جان میخرند تا با مهاجرت به آمریکا  زندگی که دوست دارند را داشته باشند.

شرایط مهاجرت به آمریکا:

افراد قبل از مهاجرت به آمریکا باید از قوانین آن کشور اطلاعاتی داشته باشند و شرایط لازم برای مهاجرت را داشته باشند. روش های مهاجرت به  کشور آمریکا برای هر شخصی متفاوت است. هرکس باید بسته به شرایط خود بهترین روش برای مهاجرت را انتخاب کند.

انواع روش مهاجرت به آمریکا :

  1. ویزای کار
  2. ویزای تحصیل
  3. ویزای نخبگان
  4. ویزای ازدواج
  5. ویزای توریستی
  6. و…

اگر بخواهیم کلی در مورد این روش ها صحبت کنیم باید بدانید که داشتن ویزای تحصیلی یا مهاجرت تحصیلی لازمه ی داشتن بودجه ی مالی کافی است در حالی که مهاجرت به آمریکا اگر از طریق ازدواج باشد نیازی به بودجه ی مالی نیست. یا کسی که دنبال مهاجرت کاری است باید زبان انگلیسی را بلد بوده و رزومه ی کاری خوبی داشته باشد.

 

شرایط لازم مهاجرت به  کشور آمریکا:

  1. آشنایی با زبان انگلیسی
  2. داشتن بودجه ی مالی
  3. برخورداری از رزومه ی تحصیلی و کاری خوب
  4. و…

هزینه های مهاجرت به کشور آمریکا:

برای هر شخصی این هزینه ها متفاوت است و نمی توان هزینه ی ثابتی راتعریف کرد. همچنین بسته به اینکه مهاجرت از چه طریقی صورت گرفته نیز باید بررسی شود. برای مثال فردی که برای تحصیل مهاجرت کرده باید هزینه ی شهریه دانشگاه با خورد و خوراک یا کرایه خانه را در نظر بگیرد. این شخص باید بداند که هزینه های او با کسی که بخاطر کار به امریکا مهاجرت کرده است متفاوت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *