زندگی در کانادا

World's Fastest

شرایط زندگی در کانادا چگونه است؟

کمی درباره کانادا بیشتر بدانید

کشور کانادا یکی از بزرگ‌ترین کشورهای قاره آمریکا و در شمال آن قرار دارد. طبیعت‌ بی‌نظیر، قدرت اقتصادی بالا، وضعیت سیاسی و اجتماعی مناسب، امنیت و رفاه اجتماعی بالا همه و همه این کشور را به یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی تبدیل کرده است.

پایتخت کانادا شهر اتاوا Otawa است و بزرگ‌ترین شهرهای آن هم ونکوور Vancouver و تورنتو Toronto هستند. کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیاست. به‌همین دلیل بین کشورهای مختلف یکی از بالاترین آمارهای تنوع نژادی و فرهنگی را در اختیار دارد.

مروری بر کیفیت زندگی در کانادا

طبق مطالعات مختلف کشور کانادا برای زندگی مناسب است و همواره در رده یک یا دو بهترین کشورها برای زندگی قرار می‌گیرد. اما چرا؟ همه این‌ها به خاطر دسترسی کانادا به سیستم آموزشی مناسب، سیستم مراقبت بهداشتی جهانی و نرخ پایین وقوع جرم و جنایت و خشونت است. از نظر شرایط فرهنگی هم به نسبت قانون‌مدار و شرایط مناسبی دارد.

هزینه زندگی در کانادا

کانادا یک مکان عالی برای زندگی است، اما هزینه زندگی در آنجا را باید مد نظر قرار دهیم. هزینه زندگی در کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ابتدا به اینکه کدام شهر را برای زندگی انتخاب می‌کنید. هزینه مسکن و تغذیه در شهرهای بزرگی مثل تورنتو به نسبت سایر شهرهای کانادا گران‌تر است.

 بهترین شهرهای کانادا که به نسبت شرایط ایده‌آلی در موارد ذکر شده برای مهاجران فراهم می‌کنند، عبارتند از:

  • ونکوور؛ بهترین شهر از نظر آب و هوا
  • مونترال؛ بهترین شهر از نظر فرهنگ غذایی
  • کبک؛ بهترین شهر از نظر فرهنگی
  • تورنتو؛ بهترین مکان با فرصت‌های شغلی مناسب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *